Home Contact Sitemap
Ultima actualizare a site-ului: Luni, 11 noiembrie 2019
Achiziţii publice » Invitaţii de participare
Achiziţionării serviciilor de închiriere a sălii de conferințe; aparatajului pentru traduceri sincron, 2 translatori (engleză-română), (engleză-rusă), servicii de hrană(pauză de cafea, prânz și cină) precum și servicii de cazare a 20 de persoane.
Data publicării: Luni, 03 septembrie 2012

 

Biroul Relații Interetnice organizează un concurs prin solicitarea ofertelor de preţuri în scopul achiziţionării serviciilor de închiriere a sălii de conferințe; aparatajului pentru traduceri sincron, 2 translatori (engleză-română), (engleză-rusă), servicii de hrană(pauză de cafea, prânz și cină) precum și servicii de cazare a 20 de persoane.

Luînd în considerare experienţa şi competenţa Dvs. în domeniu, Vă invităm să participaţi la concurs, conform condiţiilor expuse mai jos:

Procedura concursului se efectuează în conformitate cu Regulamentul cu privire la achiziţia mărfurilor şi serviciilor prin cererea ofertelor de preţuri, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 245 din 3 martie 2008.

1.        Denumirea beneficiarului de stat: Biroul Relaţii Interetnice, BRI

2.        Organizatorul procedurii de achiziţie: Grupul de lucru al BRI.

Obiectul achiziţiilor: pentru achiziţionarea serviciilor de închiriere a sălii de spectacol.

 

Cerinţele faţă de bunurile/serviciile solicitate

 

Denumirea serviciilor

Caracteristicile tehnice / cerinţele

Cantitatea / volumul

Altă informaţie

1.     Închirierea sălii de conferință

1.     Capacitatea salii de conferința 30 persoane

8 ore

 

2.     Aparataj pentru traduceri sincron;

2.     Utilaje tehnice pentru traduceri sincron;

8 ore

 

3.     4 translatori pentru traduceri sincron;

 

 

3.     (engleză-română), (engleză-rusă);

8 ore

 

4.     Hrană (20 persoane)

 

4.    Pauză de cafea; Prânz; Cină;

3 pauze de cafea;

2  Prânz;

2  Cină;

 

5.     Cazare (20 persoane)

5.    20 locuri

2 zile

 

 

3.   Scopul achiziţiei: Organizarea şi desfăşurarea Trainingului  cu privire la elaborarea planurilor de acțiuni locale pentru susținerea populației de etnie romă raionul Cahul (24-25 octombrie 2012)

    4.      Informaţia financiară: Sursa de finanţare:OSCE/ ODIHR- Varșovia.

    5.     Termenul de achitare: în baza contului de plata, facturii fiscale .

    6.      Valuta şi modul de achitare: lei moldoveneşti

    7.      Modul de prezentare a ofertelor.

 

a)     Ofertele se prezintă în limba de stat, cu specificarea clară a parametrilor şi condiţiilor; Preţul trebuie să includă: toate cheltuielile, inclusiv TVA.

b)     Preţul indicat de Participant trebuie să fie fix din momentul deschiderii licitaţiei pe întreaga perioadă de realizare a contractului. Oferta prezentată cu preţ nefixat se consideră nulă şi se respinge;

c)     Oferta se prezintă până la data de 28 septembrie 2012, orele 9.00, pe adresa: MD2009, mun. Chişinău, str. A. Mateevici 109/1, Biroul Relaţii Interetnice, biroul 317, Bodişteanu Mariana, tel 243-285 , fax. 241-532.

                            Oferta este valabilă 30 zile de la data limită de depunere a ofertei, prevăzută la litera c);

d)    deschiderea ofertelor va avea loc pe 28 septembrie 2012, ora 10.00

e)     ofertele pot fi prezentate personal, prin fax sau prin poştă, însă nu mai tîrziu de termenul de depunere a ofertelor;

f)      ofertele vor fi prezentate în plic sigilat şi stampilat.

11.     Modul de întocmire a ofertelor:

a)     Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant cu aplicarea ştampilei;

b)    Fiecare ofertant prezintă doar o singură ofertă;

c)     Oferta se prezintă conform anexei la invitaţie,cu indicarea sumei totale cu şi fară TVA.

12.     Oferta cîştigătoare va fi stabilită conform criteriului – cel mai mic preţ şi calitatea serviciilor acordate ,corespundere a cerinţelor de calificare a ofertanţilor.

13.     Documentele necesare spre a fi prezentate pentru calificarea ofertantului:

a)     Copia Certificatului de înregistrare a întreprinderii –confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Participantului;

b)    Copia Extrasului de

Alte înregistrări
Data publicării: Vineri, 28 februarie 2020
Data publicării: Miercuri, 09 ianuarie 2019
Data publicării: Marţi, 23 ianuarie 2018
Planul de achiziții de către Biroul Relații Interetnice a bunurilor, lucrărilor și serviciilor pe anul 2017, inlusiv proceduri trimestriale Citeşte mai mult...
Data publicării: Miercuri, 04 ianuarie 2012
Data publicării: Marţi, 01 noiembrie 2011
» Sus
Căutare pe site
Arhiva actualităţilor
LuMaMeJoViSiDu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930